My Settings

Select your browsing options below

My Country
My Currency
My Language
Cancel
To visit our UK site click here
 
View your basket
Login to your account




Register > Forgotten? >
United Kingdom Flag
£ GBP
Language
English

Returns

 

Hos CycleStore ønsker vi at retur av varer skal være så enkelt som mulig.

12 måneders angrerett

Vi tilbyr 12 måneders angrerett som vår returpolicy!

Hvorfor?

Vi vet at folk kjøper på salg, gjør et kupp på produkter som ikke er i sesong eller kjøper gaver som ikke blir åpnet på en måned eller to.

Hvis du gjør et kupp på et lyssett eller en vinterjakke midt på sommeren, som du ikke tar opp av skuffene før midt på vinteren, kan det hende du har lyst på noe annet. Da kan du returnere varen til oss og vi refunderer hele beløpet. Alt vi ønsker er at produktet blir sendt tilbake til oss i original emballasje og at varene er i samme ubrukte tilstand som da du mottok dem.

Trygg handel!

Hvis du ikke er helt fornøyd med en vare kan du returnere den til oss. Så lenge den ikke er montert eller brukt når den returneres, refunderer vi gjerne pengene.

  • Hver av de returnerte varene må være i originalemballasje med produsentens etikett.
  • Om du returnerer klær må de originale hygieneklistremerkene fortsatt være på – på de plaggene det måtte gjelde.

Vi forbeholder oss retten til å avvise retur av varer som ikke er returnert i henhold til vår returpolicy. Vi kan kreve at du betaler for frakt av slike varere tilbake til deg. Vår returpolicy påvirker ikke dine lovbestemte rettigheter.

Det kan ta opptil 7 arbeidsdager for oss å motta din retur, avhengig av hvilken postgang du har valgt, men når vi har mottatt varene blir returen behandlet innen 24 timer. Tilbakebetalingen skjer ved hjelp av samme betalingsmetode som varene ble betalt på. Så returen er behandlet vil du få epost fra teamet vårt. Vennligst ta kontakt med kundeservice om du ikke har mottatt denne eposten etter 10 dager. Blir varen returnert på grunn av feil i vår ende (skadet eller defekt produkt, feil produkt eller lignende) vil vi også refundere portoen.

Hvis du ønsker å returnere en sykkel, må du selv ordne med transport og du vil da være ansvarlig for sykkelens tilstand på returreisen. Ta kontakt for ytterligere spørsmål.

BYTTE
Hvis varen ikke svarer til forventningene med tanke på størrelse og lignende, og du ønsker å bytte varen, vil den raskeste måten være å legge inn en ny ordre for den nye varen og returnere den gamle, mot full refusjon.

GARANTI
Ta kontakt med oss før du returnerer varer med garanti. Noen ganger kan teamet vårt løse problemene direkte og vi unngår da unødvendige forsinkelser.

SOLBRILLER

  • Solbriller må komme tilbake til oss som i ny tilstand – inkludert original emballasje. Solbriller med fingermerker eller andre merker vil kunne utløse et gebyr for rengjøring.
  • Solbriller som returneres uten original emballasje, med riper eller andre tegn til bruk, vil ikke bli akseptert.

I alle tilfellene vil vi kun akseptere returnerte produkter med utfylt returskjema.

Vær oppmerksom på at denne avtalen utelukker lettfordervelige varer som energimat, drikker og tilskudd.

Services
Help
Social
About Cyclestore
Sign up for Cyclestore news